FANDOM

Fantazy.png
Ta Strona dotyczy fikcyjnej części gry Patapon!

Po założeniu stolicy przy krańcu świata Patapony uświadomiły sobie, że Srebrny Hoshipon zniknął. Były zawiedzione, że nie posiadają już tego. Kiedy myślały co teraz robić z nieba zleciała królowa Zigotonów - Kharma, która najwyraźniej nie była nastawiona przyjacielsko. Patapony chwyciły za broń, niestety to im nic nie dało gdyż Kharma użyła swojej mocy i unicestwiła całe plemię poza kilkoma jednostkami, które akurat były na polowaniu. Gdy Ton, Chin i Kan zobaczyli co się stało, natychmiast chcieli zapytać kapłankę Meden co się wydarzyło podczas ich nieobecności. Okazało się, że Meden i Księżniczka także nieżyją. Chcieli chwycić za potężny oręż i wyruszyć na poszukiwanie sprawcy, niestety cała broń została zniszczona. Kiedy Trifekta rozmyślała co robić uszłyszeli hałas dochodzący zza totemu oddzielającego świat od krańca. W dali dostrzegli postać, która zbilżała się do nich. Okazało się, że to Ban Tatepon przybył z przeszłości. Kiedy zobaczył ciało Meden od razu wiedział co się wydarzyło. Przekazał Trifekcie aby zeszła do Underworld'u, w którym może znaleźć dusze Meden, Księżniczki i reszty plemienia. 

  • Wioska Przy Krańcu Świata.
  • Atak Kharmy na Wioskę.
  • Pojawienie się Ban'a Tatepon'a i Trifekty.

Tu ropoczyna się gra. Hatapon, który jak się okazało przebywał w tym czasie w świątyni Pataponów, w której konemplował starożytne dzieje, od razu wyczówa powrót Wielkiego Patapona i oddaje mu bęben PATA. Bęben PON Wielki dostaje zaraz po rozpoczęciu gry. Odbywa się standardowy tutorial - Ataku, i Marszu, który można ominąć. Trifekta i Hatapon ruszją na 1 poziom, w którym poszukują lorda Bababaan'a. Niestety znajdują tylko kilka Mochichi. Na 2 poziomie ruszają w głąb lądu, w którym o dziwo jak na zawołanie znajdują lorda. Nie próbują go niszczyć lecz tylko osłabiają i związują następnie wchodzą do Bramy.

  • Hatapon koło świątyni Wielkiego Patapona.
  • Samouczek, do wyboru opcja nauki i opuszczenia samouczka.
  • Trifekta w poszukiwaniu lorda Bababaan'a (niestety nieudanym).
  • Dalszy ciąg poszukiwań Lorda Bababaan'a (tym razem sukteczny).
  • Wejście do Underworld'u!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki